• Groot assortiment
  • Binnen 24 uur verzonden (mits op voorraad)
  • Webshop keurmerk
  • Veilig bestellen
Webwinkel Keurmerk

Geavanceerd zoeken

  • iDeal - Veilig online betalen via uw eigen bank
  • Veilig online betalen via uw PayPal account
  • Handmatig overboeken
  • PostNL - bezorging binnen 48 uur!
  • WebwinkelKeur
  • GeoTrust RapidSSL

Klantenservice

Bestelprocedure


In de categorieën hierboven vindt u de producten. Vervolgens kiest u de producten die u wilt aanschaffen door op de "in winkelwagen" button te klikken. Wilt u meer dan 1 artikel aanschaffen klik dan op "Ga verder met winkelen".
 
Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, klik dan op "Ga door naar afrekenen".
 
Nu bent u in het afrekenscherm dat is onderverdeeld in 6 stappen;
  1. (Bestelwijze). Hier kunt er voor kiezen een account aan te maken zodat bij een eventuele volgende aankoop uw gegevens automatisch worden ingevuld (dit is optioneel). Klik op "Ga verder"
  2. (Betaalgegevens). Geef hier uw naam en adresgegevens op. Deze gegevens komen op het factuur te staan. Onderaan heeft u als optie de zelfde gegevens ook voor de verzendgegevens te gebruiken.
  3. (Verzendgegevens). Geef uw naam en adresgegevens op voor de verzending.
  4. (Verzendwijze). Kies hier de gewenste verzendwijze (verzenden via PostNL of afhalen)
  5. (Betalingsgegevens). Hier heeft u de keuze om te batalen via iDeal, vooruitbetalen of contant (bij afhalen)
  6. (Controleer uw bestelling). Controleer uw bestelling en adresgegevens. Klik op "Plaats bestelling" (en betaal indien opgegeven via iDEAL) en uw bestelling is geplaatst.


Verzending & Levering


Na het plaatsen van je bestelling wordt deze indien mogelijk al de volgende dag bij je bezorgd (op werkdagen en indien product op voorraad is). Je ontvangt van ons een mailtje waarin de bestelling wordt bevestigd. Tevens zit er een link in naar de Track and Trace omgeving van PostNL, om de verzendstatus van uw pakketzendingen op te vragen.

VERZENDKOSTEN
Voor alle bestelling via PostNL betaalt u € 6,75 verzendkosten.

AFHALEN
Het is ook mogelijk uw bestelling zelf af te halen in ERMELO. Hierbij vervallen uiteraard de verzendkosten. Zodra uw bestelling voor u klaarstaat nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op voor een afspraak.    


Betalen


IDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.

VOORUITBETALEN

U kunt het totaalbedrag overmaken naar bankrekeningnummer 1150.87.613, t.n.v.: Tractorminiaturen.nl
IBAN: NL88RABO0115087613
BIC: RABONL2U

Let op: vergeet niet uw ordernummer te vermelden bij de betaling!

CONTANT (BIJ AFHALEN)
Wanneer u bij verzending heeft gekozen voor afhalen dan is het ook mogelijk om bij het afhalen te betalen. Er kan enkel contant worden afgerekend (geen PIN)


Annuleren & Retourneren


ANNULEREN

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos. 
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).  

RETOURNEREN/AFKOELPERIODE
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldige orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. 
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. 
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

Retouradres:
Tractorminiaturen.nl
Nachtegaal 13
3853DM Ermelo
 

Reserveringen

Reeds verwachte modellen kunnen op voorhand gereserveerd worden. Voor iedere reservering vragen wij een aanbetaling van 25 euro (reserveringskosten). U betaald het resterende bedrag op het moment dat het model wordt uitgeleverd. Indien u het gereserveerde artikel annuleert vindt er geen restitutie plaats van de reserveringskosten.


Garantie & Klachten

Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Wanneer een artikel defect is bij ontvangst, dan verzoeken wij u vriendelijk om binnen 14 dagen contact op te nemen.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [e-mailadres van de webwinkel]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Voor vragen verwijzen wij u naar onze contact pagina